Klacht: Hele hele slechte service!

Ik heb op 2 december een bestelling gedaan op de site voor een hondenblazer van VidaXL ik heb netjes gelijk een orderbevestiging gekregen. Daarna een aantal dagen NIKS gehoord van ze. Op 5 december een mail gestuurd over wanneer de bestelling wordt verstuurd. Niks gehoord. Op 8 december ook een mail gestuurd waarin ik de bestelling wil annuleren. Krijg ik pas 23 december een mail terug waarin staat dat het 612 werkdagen duurt tot de bestelling wordt verzonden. Nou die termijn was allang voorbij. Ik heb ze diezelfde dag 2 emailtjes gestuurd waarin ik nogmaals vermeld dat ik de bestelling wil annuleren. Krijg ik pas de 23e te horen dat ze ondanks mijn annulering TOCH de hondenblazer verzonden hadden, ondanks mijn emails! Ik vind dit ECHT belachelijk en niet normaal. Nu heb ik vandaag de hondenfohn toch binnengekregen en heb ik gekeken of er een retour label of iets bij zit, nee dus. Dus heb ik ze ALWEER een email moeten sturen of ze die voor mij willen verzenden zodat ik dit zsm terug kan sturen en van ze af ben. Ook ga ik er NIET voor betalen, want ik heb de bestelling geannulleerd heb HELE SLECHTE service gehad. Ook hebben ze 100” retour voorwaarden. Ze mogen de fohn hebben en ik ga er geen CENT aan uitgeven. Ik vind het belachelijk dat ik PAS na een maand de product binnen heb die ik 34 weken terug geannuleerd heb TOCH binnen heb. End at ze PAS na 3 weken op mijn email reageren.

Wanneer ik de product ZONDER kosten ZO SNEL MOGELIJK kan retourneren. Ik ben er helemaal KLAAR mee. Dat ik nog mijn tijd hier aan moet verspillen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Voordeelkoning.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Voordeelkoning.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Voordeelkoning.nl

Heeft op 09 januari 2019 om 16:55 geantwoord

Heeft op 05 februari 2019 om 13:52 geantwoord

De klacht is NOG STEEDS niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Nina Juana Elizabeth