Klacht: Voordat de mensen zitten wegrijden, en deur sluiten voordat ze eruit zijn.

op 02 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Op 30 sept stapte ik en mijn vrouw om 16.15 in de bus lijn 2 op de
Broekhovenseweg.Er zaten veel mensen in de bus zodat mijn vrouw
helemaal achter ging zitten.Ik volgde haar maar voor ik kon gaan zitten
trok hij op met het gevolg dat ik viel en met mijn elleboog op haar borstbeen viel.Ze gilde van de pijn..We zijn toch nog doorgesukkeld naar
het station.waar we over moesten stappen op lijn 5,maar hij had de deur weer gesloten voor we eruit waren gestapt.toen ben ik woedend geworden en heb hem gezegd wat hij fout deed.hij ontkende en zei dat ik eerst was gaan zitten en toen weer opstond .Beiden zijn wij 80 jaar

Als alle mensen zitten en dan pas weg rijden, en de mensen fatsoenlijk
laten uitstappen PS er was zelfs iemand opgestaan om voor ons plaats te maken.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 weken geleden - Goedemiddag Tukkie 1937, In uw melding geeft u aan dat er op 30 september 2017 een zeer vervelende situatie is ontstaan. Ik wil hier graag een melding maken richting de teammanager omdat onze reizigers zo comfortabel mogelijk horen te reizen. Het waarborgen van de veiligheid op en rond de dienstuitvoering is, uiteraard, zeer belangrijk. Om uw melding gericht door te kunnen zetten ontvangen wij graag een rijrichting van de bus. Zou u mij deze informatie kunnen leveren? Met vriendelijke groet, ^JE Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Tukkie 1937.

2 weken geleden - De rijrichting was Broekhovenseweg station.

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 19:02 geantwoord

Beste Tukkie 1937,

Bedankt voor uw reactie.

Uw klacht heb ik intern doorgegeven in de regio. Daar zal het verder uitgezocht en besproken worden. Wij passen altijd hoor- en wederhoor toe met onze medewerkers. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden. Daarnaast staat de veiligheid van onze passagiers en medeweggebruikers bij ons op de eerste plaats.

Excuses voor het ongemak die u en uw vrouw hebben ervaren. Ik wens uw vrouw veel beterschap toe. Hopelijk voelt ze zich weer een stuk beter.

^LH
Arriva Webcareteam

Heeft op 05 oktober 2017 om 19:40 geantwoord

Mijn vrouw heeft nog steeds veel pijn, en wij kijken het nog een paar dagen aan.
Ze gebruikt pijnstillers en als het niet veranderd gaan we terug naar de dokter.

Bericht van Arriva

2 weken geleden - Beste Tukkie 1937, Dat vind ik erg jammer om te lezen. Wellicht is het ook een optie om uw klacht door te geven via het contactformulier op onze website https://www.arriva.nl/consumenten/service-contact/contact-met-arriva-1/contactformulier.htm U krijgt dan via email een reactie terug van ons. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Tukkie 1937.