Klacht: Voorbijgereden

op 30 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Kimberlyxoxoox

8 maanden geleden - Ik hoop dan dat je volgende 60 of 154 wel stopt bij de halte waar ik sta!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

8 maanden geleden - Beste Kimberleyxoxoox, Wat zal je balen dat de bus voorbij gereden is! Wil je mij aangeven om welke lijn het gaat, bij welke halte je wilde instappen, hoe laat je wilde instappen en waar je wilde uitstappen? Wij zullen dan een melding in de regio maken hierover. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, ^JP Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 september 2017 om 22:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kimberleyxoxoox,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Kimberlyxoxoox