Klacht: voorbij gereden door bus 11

op 14 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb zojuist in de stortregen staan wachten op de bus 11 op het sweelinckplantsoen. Het bushokje stond naast een plas die het bushokje vulde met water elke keer dat er een auto overheen reed. Ik stond daar voor 16 minuten vanwege vertraging. Dit was niet erg geweest als er gelijk stond dat er 16 minuten vertraging zou zijn, maar het bouwde op zodat de bus steeds 1 minuut later kwam wanneer er een minuut voorbij was. Na 16 minuten te staan wachten, natuurlijk helemaal doorweekt, kwam de bus eindelijk aan. De bus vermindert vaart, ik loop richting de deur om eindelijk in te stappen, waarna de deur niet wordt geopend en de buschauffeur gewoon doorrijdt.

Als de chauffeur wie op dit moment deze bus reed wordt gestraft of wordt ontslagen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste MachielKain, Oh nee! Niet leuk om te lezen dat je na zo lang wachten uiteindelijk nog niet met de bus mee kon omdat de buschauffeur door reed. Ik wil je klacht graag intern doorsturen naar de regio zodat de situatie met de betreffende buschauffeur besproken kan worden maar dan ontvang ik graag nog iets meer informatie van jou. - Op welk traject rijdt lijn 11? - In welke richting wilde je reizen? - Hoe laat had de bus vanaf het Sweelinckplantsoen moeten vertrekken? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:05 geantwoord

Beste MachielKain,

Helaas hebben we tot op heden geen reactie mogen ontvangen. Wij zullen de melding dan ook afsluiten. Indien je toch nog een melding wil maken kun je terecht op onze site om dit formulier in te vullen:

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door MachielKain