Klacht: voor niets zitten wachten

op 29 april 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Onze zoon heeft een nieuwe studentenkamer, 80 kilometer van onze woonplaats. HIj bestelt bij jullie een koelkast. Deze wordt geleverd tussen 800 uur ’s morgens en 22.00 uur ’s avonds, op zaterdag. Omdat hij niet om 8:00 met de trein naar de bestemming kan komen gaat hij een dag van te voren naar zijn niet ingerichte kamer, met zijn luchtbed en zijn slaapzak. Op zaterdag komt er bericht dat aflevering zal geschieden tussen 15:45 uur en 18:45 uur. Om 19:00 uur, niemand. Geen bericht, geen telefoontje niets. Om 20:30 komt er een annulering wegens calamiteiten in de track en trace codering, niet eens persoonlijk.
Te slechte service voor woorden. Als jullie afspreken dat jullie leveren, dan lever je! Als er grote calamiteiten zijn, dan laat je dat op tijd weten. Nu moet hij onverrichter zake naar huis met openbaar vervoer wat bagger rijdt omdat het al laat is.

Zorg ervoor dat er op tijd persoonlijk contact wordt opgenomen bij calamiteiten. Ik had met minder inspanning en kosten een koelkast in een busje gepropt en hem zelf heen en weer gereden.Jullie worden door een hogere prijshantering betaalt om spullen thuis te leveren en vervolgens hebben jullie er maling aan.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

3 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw, Onze oprechte excuses voor het niet tijdig leveren van de koelkast zoals er werd aangegeven via de Track & Trace code. Dit is zeker niet met opzet gedaan en niet de service die u van Coolblue mag verwachten. Uiteraard hebben we de status van de bestelling gecontroleerd en de wijze van afhandeling nagelopen. We zien dat de bestelling uiteindelijk 1 mei is geleverd. Natuurlijk valt dit niet onder de gebruikelijke service gezien wij een levering op de volgende dag beloven. Voor het ongemak hebben wij een waardebon per e-mail verstuurd. Deze waardebon kunt u gebruiken bij uw eerstvolgende bestelling bij Coolblue. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. We zullen de wijze van communicatie vanuit de koerier zeker doorgeven aan hen zodat deze ook wordt verbeterd. Mocht u nog andere vragen/opmerkingen hebben, dan kunt u ons altijd nog een e-mail versturen naar geenglimlach@coolblue.nl. Met vriendelijke groet, Coolblue.

Alle klachten die gemeld zijn door jippie1