Klacht: Voor de zoveelste keer geen krant gehad

op 01 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 01 juni 2016 om 12:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Philippo,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt ons om te vernemen dat u de krant niet heeft gehad en vervolgens twee keer dezelfde krant ontvangen heeft.

Wij hebben de klacht direct doorgegeven aan onze bezorgdienst om er zorg voor te dragen dat dit niet meer zal voorkomen. Wij gaan er van uit dat hier gehoor aan wordt gegeven.

De niet bezorgde kranten worden gecompenseerd door uw abonnement te verlengen met het aantal gemiste edities.

Wij hopen dat u nog lange tijd met ons meeleest!

Met vriendelijke groet,

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Wout@philippoalmere.nl