Klacht: Voor de gek gehouden

op 13 juli 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

De laatste bril gekocht bij Specsavers Oss , was vanaf het begin heel lastig mee te lezen. Dan denk je, ik moet wennen. Gewacht, misschien wel te lang, diverse keren terug geweest, ook omdat ik de bril niet op mijn neus kan houden. Er blijkt bij een nieuw bezoek, dat de typering van het glas als leesgedeelte niet is uitgevoerd als bij eerdere brillen. Medewerker verkeerd aangekruist. Dan denk je, en wat is de oplossing? Moet daar toch weer met een nieuwe franchise-nemer over discussiëren . Ja, ik had eerder terug moeten komen, maar ook zij willen een aandeel nemen. Ik krijg tot nader datum,bij aankoop van een nieuw exemplaar 50% korting. Ik denk daar nog ff over na, en denk; het is de laatste jaren ,zeg vanaf 2012, al diverse keren fout gegaan. Te smal montuur, breuk in montuur, verkeerd leesgedeelte in varifocale bril, steeds weer terugkomen op verstelde bril,en dan nog niet op je neus te houden. Het begint te vervelen. Nu in het voorjaar wil ik terugkomen op op mijn 50% aanbieding bij een nieuwe aankoop. Is de datum vervallen. Ik heb telefonisch aangegeven daar niet blij mee te zijn,en daar op te anticiperen . Resumé , niet alleen de datum is vervallen, nu ik aan zet. Ook de klantenkaart is nu vervallen. Vorige week bij collega opticien een en ander aan de weet gekomen. Toen direct daar een nieuwe oplossing, d.w.z nieuwe bril gekocht,EenVandaag verblijdt met het feit dat ik in een keer de krant kan lezen. Hoe moeilijk kan het zijn. Ik was denk ik, 1 van de allereerste klanten,alleen weten ze zich niet voor zich te binden. Jammer,en helaas hoor ik meerdere klachten rondom mij over Specsavers Oss. Ik vindt het de laatste tijd ook wel rustig bij hen in de zaak,maar dat kan ook illusie zijn. Gelukkig zie ik nu door Pearle weer helder. Terug bij het oude honk.

Het is reeds gedane zaak,maar ik zou graag van hen een reden krijgen waarom men zo slordig omgaat met een vaste klant, en in familiekring zitten er nogal wat brildragers. Dus wie weet? Mondelinge reclames meestal de beste, dus ook de slechte.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 02 augustus 2016 om 12:19 geantwoord

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw email. Wij stellen het bijzonder op prijs dat u uw ervaringen met ons wilt delen.

Spijtig om te horen dat uw bezoek aan de winkel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, onze excuses voor het ongemak. Uw reactie hebben wij doorgestuurd naar de directeur van de winkel Oss en hen verzocht contact met u op te nemen om het door te spreken. Wij gaan er vanuit dat u er samen uitkomt.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij dit graag van u via, nl.service@specsavers.com

Vertrouwende u hiermede naar genoegen te hebben geïnformeerd.

Sabrina Groen

Alle klachten die gemeld zijn door Patrick Megen