Klacht: Voor de 10e achtereenvolgende week de folders niet bezorgd

C.H. van den Bosch op 03 januari 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

22 oktober 2019 hebben we de laatste keer de folders ontvangen, de 10 weken daarna niets meer, wekelijks de klacht gemeld bij Spotta en Klacht.nl. Het antwoord van Spotta ie een standaardberichtje dat ze geen bezorger hebben maar daar hebben wij niks aan.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als de folders bezorgd worden en op tijd. Dat is waar Spotta voor betaald wordt en waar ze zich aan moeten conformeren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 06 januari 2020 om 11:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

C.H. van den Bosch

Heeft op 06 januari 2020 om 16:06 geantwoord

In de 10 achtereenvolgende weken dat wij de folders totaal niet hebben ontvangen heb ik ook de klacht gemeld en iedere keer krijg ik hetzelfde standaard antwoord. Voor mij betekent dit dat er niets maar dan ook niets gedaan wordt met mijn klachten.

Alle klachten die gemeld zijn door C.H. van den Bosch