Klacht: Voor 12 uur besteld. De volgende dag bezorgd.

op 26 juli 2017 over Sarenza.nl in de categorie Internetshops - Schoenen

Ik heb 19 juli een tas besteld. Er stond toen bij dat deze 21 juli zou worden bezorgd.
Vervolgens had ik de 21e niks. Ik heb Sarenza gebeld en na 10 minuten in de wacht kreeg ik een onsympathieke medewerker aan de telefoon die mij vertelde. Ja zit vertraging in. Maandag is het er.
Vervolgens kreeg ik zaterdag een e-mail met de boodschap dat er vertraging is en dat hierna binnen 24 uur de status van de bestelling wordt doorgegeven.
Geen mail meer ontvangen hierna.
Vervolgens was het maandag. De lijnen van Sarenza zijn continu overbelast. Ook via Messenger komt er geen gehoor.
Maandag kreeg ik de mededeling dat de tas was verstuurd.
Sinds die mail is de bestel status niet meer veranderd.
Vanmorgen een kwartier in de wacht gehangen bij de klantenservice. Vervolgens kreeg ik een mededeling dat de klantenservice gesloten was. En dat ze elke werkdag van 9 tot 6 bereikbaar zijn (IK BELDE OM 11)
Nu is de lijm al heel de dag bezet en reageren ze nog niet via Messenger.

Ik ben zeer zeer zeer ontevreden en zal dit dan ook zeker door vertellen.

Ik wilde tas zo snel mogelijk ontvangen en een telefoontje ontvangen waarom er zo met klanten wordt omgegaan.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sarenza.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sarenza.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Babette93