Klacht: voogd werkt tegen

op 18 augustus 2016 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

voogd beld ons op bezoekdagen van onse zoon en verdraait gesprekken komt mondelingen afspraken niet na ,luisterd niet naar ouders betreft of zorgboerderij geschrikt is of niet had dit ook door gedramt waardoor onze oudste zoon nu in zorgcentrum woodbrookers verblijft ,daardoor denkt ze ons terug te pakken om bezoekregeling wat was afgesproken van jongste zoon en gezamenlijk bezoek beide zoons uiteen te houden,ook vinden we erg vreemd dat de voogd geen stappen onderneemt naar pleeggezin betreft het kleinhouden van onze jongste

als afspraken en verslagen duidelijk op papier of via mail nu worden gedaan en dat voogd ook luisterd en meedenkt aan verbeterde oplossingen betreft plaatsingen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 01 november 2016 om 14:17 geantwoord

Geachte heer Bijman, hartelijk dank voor dit signaal dat u op 18 augustus 2016 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan. Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Alle klachten die gemeld zijn door fam bijman