Klacht: voogd

sasha kuijf op 11 juni 2020 over William Schrikker Stichting in de categorie Zorginstellingen

Mijn voogd reageerd heel moeilijk vraagt nooit hoe het gaat ik voel me niet serieus genomen ze werkt heel sloom als ik taan haar vraag of ze mijn woongroep wilt bellen zegt ze ja isgoed en belt ze gwoon niet ze reageerd ook pas op mailtjes als ik het tegen haar zeg meer dan 3 keer dat ze gewoon op de woongroep hoort te reageren en ze kan me ook bijvoorbeeld 2 maanden niet appe of bellen soms en als ik haar dan bel is ze van bijna niks op de hoogte

nooit

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar William Schrikker Stichting over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Stichting in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Stichting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Stichting

Heeft op 02 juli 2020 om 14:35 geantwoord

Geachte mevrouw ,
Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 11 juni 2020 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan.

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Stichting

Alle klachten die gemeld zijn door sasha kuijf