Klacht: Vierde in de rij

op 17 maart 2019 over Vomar in de categorie Supermarkten

Vomar plantage Beverwijk, Zaterdagmiddag
Ik sta vierde in de rij, op een na alle kassa’s open. Voor alle kassa,s staan mensen vierde in de rij. Ik wil niet roepen en probeer oog contact met de manager te krijgen die bij de sigaretten afdeling staat,omdat dit niet lukt laat ik het gaan.Bij de kassa vraag ik aan het meisje wat je moet doen als je vierde in de rij staat, het meisje geeft aan dat ik inderdaad moet roepen maar dat ze het heeft gezien en haalt de manager erbij. Na het uitgelegd te hebben tegen de manager en zij bevestigd dat ze het had gezien,zegt de manager dood leuk dat hij het betwijfeld omdat hij steeds de kassa,s in de gaten hield. ik Ben niet uit op gratis boodschappen, maar zeker ook niet om voor leugenaar neer gezet te worden ten overstaan van andere mensen bij de kassa ! Stop alstublieft met deze actie of wees eerlijk !!!!

Stoppen met deze actie of eerlijk zijn!

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vomar

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vomar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wismeijer@casema.nl