Klacht: Te grote prijsverhoging

Mary de Gier op 18 januari 2022 over Vomar in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste medewerker Vomar, telefonisch heb ik u door gegeven dat ik Rambol decore noir gekocht heb, 07-01-2022 betaal ik €1,95 , op 14-01-2022 betaal ik €2,75 een absurde prijsverhoging . Aan de telefoon werd er melding van gemaakt , maar ik ben hier niet tevreden mee ,misschien neemt u mij serieus en geeft u mij een reactie Mvrgr Mary de Gier mijn e-mail is bij u bekend .

Gewenste Oplossing:

Een serieus antwoord , per e-mail graag .

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vomar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mary de Gier