Klacht: Betaling

jalani2006 op 19 januari 2022 over Vomar in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb heel kort voor Vomar gewerkt .Ik moet nog 3 dagen salaris krijgen, maar niet ontvangen. Samen met de Filiaalmanager van Vomar ijburg uitgezocht waarom ik dat niet ontvangen hebt in oktober 2021. Ik was vergeten in te klokken. Dus we hebben dit samen uitgezocht. De manager heeft een mail gestuurd naar de afdeling HRM om mij uit te betalen. Dat was eind oktober 2021 en ik wacht nog op mijn salaris voor 3 dagen werk. E-mails gestuurd en ze antwoorden niet meer.

Gewenste Oplossing:

Ze moeten 3 dagen uitbetalen en nig een compensatie voir het te lang wachten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vomar

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vomar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jalani2006