Klacht: 4e in wachtrij vomar heiloo

op 14 juni 2019 over Vomar in de categorie Supermarkten

Niets vermoeden sta ik te wachten bij de kassa vomar heiloo toen ik plots merkte dat ik 4e in wachtrij was en er 3 kassa’s niet open waren 3 wel open en 3 niet dus ik meld dat bij een medewerker van vomar heiloo en die ging toch tekeer tegen mij wat een grote mond gaf die vrouw dat ik dat niet mocht zeggen en er ook andere rijen ware waar ik kon staan bla bla bla het meisje achter de kassa was ook verbaasd toen die zei van meneer we kunnen camera beelden opvragen ging die dame nog meer uit de stekker als je dat maar laat en ja mensen de winkel stond vol en er kwamen wat reacties los positief en negatief en heb ik maar afgerekend en de winkel verlaten maar het is tijd voor die vrouw te stoppen want het wordt haar teveel denken ik maar voelde me wel kloten door haar en werd ook boos maar om verder geen stennis te maken ben ik weg gegaan

Als ik mijn boodschappen gratis krijg en excuus van die dame

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vomar

Reactie van de melder van de klacht ronkuhn

1 maand geleden - Vomar heiloo neemt mij niet serieus door mijn klacht en aanmerkingen niet te behandelen te nemen en is zo arrogant mij ook geen commentaar te geven dus wat ga ik doen het nog een keer aangeven als ik 4e ben maar dan met camera erbij zo gaat dat dus ze zeggen de beste te zijn en geven zelf aan 4e in de wachtrij boodschappen gratis maar ook dat is niet waar smoes op smoes en een grote mond van een medewerker dus vomar kom maar op nu ga ik er een sport van maken vooral op de vrijdag en zaterdag als het lekker druk is ga ik iedere keer camera beelden opvragen omdat ik 4e in de rij ben succes Vomar

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vomar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ronkuhn