Klacht: Bij Volvo On Call kan mailadres niet worden gereset.

JH-349-P op 04 juni 2024 over Volvo Nederland in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

E-Mailadres is van mij gewijzigd hierdoor is tweetraps verificatie via oud mailadres niet meer mogelijk.
Online kan ik niet geholpen worden. Moet naar Volvo dealer om nieuw abonnement af te sluiten terwijl mijn huidige abonnement nog loopt.
Dit is geen service maar moet ik dus dubbel betalen. Elke andere organisatie kan wel email adressen wijzigen.

Gewenste Oplossing:

Aanpassen van het mailadres.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Volvo Nederland
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volvo Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volvo Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JH-349-P