Klacht: Volume shag

op 24 mei 2016 over Camel in de categorie Sigaretten

Ik rook al jaren lang geklikte sigaretten van Camel. Nu zijn de potten veranderd, en duurder geworden. Dat is op zich niet zo’n probleem, maar er zit nu alleen nog maar droge, motte shag in de pot waardoor je amper een fatsoenlijke sigaret kunt klikken. Ook is de sigaret wel 2 keer zo snel op. Dit zal wel zo zijn zodat je meer gaat roken
In de winkel waar ik werk verkoop ik deze bussen ook, en er zijn al veel klanten terug gekomen met klachten over de shag. Camel gaat hierdoor veel klanten verliezen, waaronder ik.

Als de oude shag weer terug komt: niet meer alleen maar droog en mot, en een sigaret die langer brandt dan 1 minuut.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Camel over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Camel in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Camel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Camel

Heeft op 24 mei 2016 om 07:41 geantwoord

We hebben de consument per e-mail ingelicht betreffende de aanpassing aan ons assortiment. Wij begrijpen dat er over smaak niet te twisten valt, maar helaas zal ons assortiment vooralsnog alleen uit Volume Tobacco bestaan. Wel hebben wij de wens van mevrouw met onze brand afdeling gedeeld zodat dit in ieder geval geregistreerd staat voor toekomstige assortiments aanpassingen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lynnbkr27