Klacht: schoonmaken C.V. ketel

op 19 januari 2012 over Volta in de categorie CV Ketels

al enkele jaren huuren wij een hr ketel van Volta en van tijd tot tijd komen ze die schoonmaken en onderhouden. Dit jaar is dit weer gebeurd in Januari en ze kwamen met twee man sterk.Van kennisen waar andere geweest waren vroegen ze om een emmer maar die hier zijn geweest niet.Toen de dagen erna bleef de verwarming warm snachts ook al hadden we die uit gedraaid. Dit merkten wij in het weekend en dachten dat het aan de termostaat zou liggen en maar een bekende monteur gebeld.Deze monteur heeft toen naar de ketel gekeken en wat bleek de drus zat op 1 bar [ moet tussen 1,5 en 2 zijn ]De monteur heeft de ketel schoon gemaakt en op druk gezet kosten 50 euro.Op maandag 16-01-2012 gebeld met Volta en de telefoniste vertelde mij dat ik terug gebeld zou worden. Maar zoals je zult begrijpen ik werd niet gebeld, toen vandaag 19-01-2012 maar weer gebeld en ik kreeg te horen dat ik vanmiddag terug gebeld zou worden maar weer hetzelfde, niets gehoord.Volgende keer ga ik er met een stoel bijzitten en kijk of ze ook werkelijk wel iets doen.

Dat ik door Volta terug gebeld zal worden en een vergoeding krijg voor de schade.

Alle klachten die gemeld zijn door veltropnederweert