Klacht: Rekening betalen wat niet correct is

op 05 januari 2017 over Volta in de categorie CV Ketels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In december is volta limburg de ketel komen ophalen na telefonisch gesprek met Dhr Henk Spoelstra omdat ik een eigen ketel had zijn ze netjes komen ophalen anders moest ik van twee jaar huur betalen tewijl ik geen ketel van u bedrijf heb en nu krijg ik alsnog een rekening Dhr Spoelstra u bent niet eerlijk mij nu alsnog een rekening te sturen schandalig en dan ook nog zeggen kom maar met bewijs dat u al drie jaar een eigen ketel heeft!!!!

Gewenste Oplossing:

Ik die rekening niet hoef te betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Volta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Volta in behandeling genomen

Bericht van Volta

2 jaren geleden - Beste mevrouw Meertens. Dank voor uw bericht. Uw klacht is bij ons bekend en de heer Spoelstra heeft deze ook met u doorgenomen. U is inmiddels het voorstel gedaan om via de huisbaas een bewijs van plaatsing van de combi-ketel aan te vragen zodat u de factuur gecrediteerd krijgt. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd, met vriendelijke groet, Volta Limburg

Alle klachten die gemeld zijn door kittymeertens