Klacht: Onderhoudsbeurt cv combi ketel

op 05 december 2017 over Volta in de categorie CV Ketels

Ls,

De verhuurder van mijn huis heeft een volta onderhoudscontract op de warmte terugwininstallatie, gecombineerde ketel Ferolli in mijn huis verplicht dit contract over te nemen.
Tot zover alles okay, onderhoudscontract voor de helft vd installatie is dus in werking.
Voor de andere helft vd Ferolli installatie moet ik zelf een onderhoudscontract of jaarlijkse inspectie laten doen.
Dit duidelijk aangegeven aan Volta en een afspraak voor vandaag 5 dec. gemaakt.
De monteur wilde niet aan de aangevraagde onderhoudsbeurt beginnen zonder een uitbreiding van het onderhoudscontract, dit in tegenstelling tot wat de website en t Volta callcenter met mij heeft afgesproken. Al met al heb ik kwaad de monteur weggestuurd na een nutteloze discussie. Ik kan als huurder geen 3 of langer onderhoudscontract afsluiten omdat ik volgend jaar ga verhuizen, wil de onderhoudsbeurt betalen maar dat gaat dus niet ondanks de gemaakte afspraak met ‘t Volta callcenter.

Als er gewoon een probleemloze onderhoudsbeurt aan de vervarmingsketel wordt gegeven zoals afgesproken voor ‘ t deel dat niet onder ‘t onderhoudscontract valt!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Volta over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Twinturbo3 liter