Klacht: gedrag monteur

op 12 september 2015 over Volta in de categorie CV Ketels

Gisteren kwam er een monteur voor het onderhoud van de cv ketel. De ketel bevindt zich in een kleine opbergruimte op de zolder waar zich tevens slaapkamers bevinden. De cv ruimte was leeg geruimd om de monteur zoveel mogelijk ruimte te geven. Maar ik kan de ruimte niet groter maken dan hij is. De monteur was bij binnenkomst al niet erg vriendelijk en de kleine ruimte maakte dat er niet beter op. Ik hoorde hem flink schelden en hij ging behoorlijk hardhandig te werk. Ik was alleen thuis met mijn 2 jarig zoontje en ik voelde me niet prettig met deze man en zijn manier van werken.
Het blijkt nu ook dat hij de houten vloer flink beschadigd heeft. Op zich niet verrassend gezien zijn hardhandige manier van werken.

De betreffende monteur wil ik nooit meer hier zien. En wat de schade betreft zou het netjes zijn als de volta dit vergoed.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volta

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Volta over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volta nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nathalie79