Klacht: Automatische incasso

op 24 april 2014 over Volta in de categorie CV Ketels

Vorig jaar toen ik in mijn flat trok bij volta een automatische incasso getekend, nu is het zo dat hun bedragen op niet afgesproken datums afhouden en ik gewoon het zelf weer in handen wil hebben voor te betalen met acceptgiro daar voor gebeld en dan krijg je te horen:
Jaaaaa mevrouw dan heeft u dus mooi pech u heeft een automatische incasso getekend in 2013 en die gaan wij dus niet omzetten voor acceptgiro want dat is voor ons niet zo makkelijk.
Ik zeg dus als ik bv bij een bank teken voor 100 euro per maand te sparen en ik kan het niet meer en wil terug naar 50 euro sparen heb ik pech want ik heb getekend voor 100 euro.
Jaaa krijg ik als antwoord en zo is dat nu bij ons ook als je eenmaal hebt getekend heb je pech.
SCHANDALIG GEWOON dat er geen mogelijkheid bestaat om gewoon een acceptgiro te krijgen per maand als ze bv de 20ste hebben afgehouden hebben ze 1 maand de tijd om alles om te zetten naar acceptgiro of dat ze het om zetten naar acceptgiro en dan een brief sturen met daar in vermeld per dan of dan gaat uw acceptgiro in.
TRIEST hoe volta met klanten om gaat en zo zijn er meerdere dingen van VOLTA waar ik me over kan ergeren maar zal wel allemaal aan ons lastige klanten liggen die misschien zeuren in hun ogen omdat ze anders moe worden.

Wanneer volta mijn automatische incasso stop zet en mij gewoon waar ik al meerdere keren voor gevraagd heb een acceptgiro sturen per maand

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volta

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Volta over deze klacht.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volta nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door awbiermans