Klacht: Aansluiting niet goed gedaan

op 05 april 2017 over Volta in de categorie CV Ketels

In 2012 of 2013 is een nieuwe vw ketel geïnstalleerd in opdracht van Volta.
Blijkbaar is de aansluiting van de rubbers van de condensaansluiting niet goed gedaan zoals door Embrechts werd vastgesteld. Hierdoor is water over het plafond gelopen en de opvangbak volgelopen.
Dit bracht een lekkage op de badkamer medio januari 2017.
Omdat de montage in 2012 of 2013 foutief is gedaan is in de loop van de tijd deze waterlekkage ontstaan.
Hierdoor heb ik een factuur aan Embrechts moeten betalen en is het plafond kapot gemaakt om te kijken waar de lekkage vandaan kwam.
Ik ben van mening dat Volta hiervoor verantwoordelijk is omdat zij aan een ander opdracht hebben gegeven om te installeren en deze installatie niet juist is gedaan.
Ik verzoek Volta de kosten van Embrechts te betalen en te zorgen voor herstel van het plafond. Op welke wijze Volta dit gaat verhalen op degene die opdracht heeft gekregen voor de installatie wil ik verder niet bij betrokken worden.
Ik mag hopen dat Volta zijn verantwoordelijkheid neemt en mij niet wil afschuiven naar de installateur of zich beroept op de garantie van 2 jaar, omdat de fout gemaakt is bij de installatie en niet na 2 jaar.

Als de factuur van Embrechts door Volta aan mij wordt betaald en als tevens het plafond op de badkamer in de originele staat wordt teruggebracht.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Volta over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Lorenz Huisman