Klacht: volstrekt ongeloofwaardig en niet betrouwbaar !

op 25 mei 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Op 10-05-2016 besloten om zakelijke klant te worden bij ziggo. Begin van alle elende. Ziggo zegt steeds iets toe maar komt het niets na. Je moet zelf steeds bellen anders gaat het helemaal fout.Heeft mij inmiddels een dag bellen gekost. Men is al 3 week bezig om de horizonbox te leveren. Men plant een monteur in maar levert het product niet. Kortom als je geen actie onderneemt krijg je een nota omdat de montuur is geweest. Het enige wat je hoort: sorry, begrijp uw problem en heb daar begrip voor, wil ook graag het beste voor u maar kan hetzelf niet regelen. Heeft er alle schijn van dat men is geinstrureerd. Je zeggen alemaal hetzelfde. Mijn advies: stap niet over naar ziggo.

Dat men de gemaakte afspaken nakomt en levert wat is toegezegd. Compensatie voor het tijdsbestek wat ik heb zitten bellen. Dan heb ik niet alleen over de telefoonkosten maar ook over inkomstenderving.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jan-petra