Klacht: Volle bussen lijn 73 van Weert naar Roermond

A.Rutten op 24 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Elke ochtend om 8 uur is de bus vol. Ik stap op bij het willhelminaplein in Heel. Het altijd moeten staan daargelaten.. je staat op elkaar geduwd of staat voor bij de chauffeur en denk er een noodstop moet worden gemaakt lig ik hier door de voorruit. Het is niet verantwoord! Vanmorgen konden we zelfs niet mee in de bus omdat de bus te vol zat…

Als er meer/grotere bussen rijden op dit tijdstip (spits). Bijvoorbeeld de Limburgliner of een bus die achter de andere bus aanrijd zoals op lijn 78

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van

4 jaren geleden - Beste A.Rutten, Wat vervelend dat de bus zo vaak vol zit. Op welke vertrektijden heb je hier last van? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - I.v.m. Stage moet ik elke morgen om 08:10 bij Wilhelminaplein in Heel opstappen. Heb t ook vaker gehad op de terug weg van Roermond naar Heel om 17;00. Ik denk dat het meer is in de spits uren. Bij lijn 78 rijd dr een touringcar achter de gewone bus aan, dit zou perfect zijn. Deze bijv. Vanaf het punt dat veel mensen opstappen laten rijden in spits (denk vanaf Thorn/Ittervoort)

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Mischien is de limburgliner ook een ided

Bericht van

4 jaren geleden - Jouw idee heb ik ook aangeprezen. Ik weet alleen niet wat de beschikbaarheid is daarvan. Het is in ieder geval bekend gemaakt. Dankjewel. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 07 november 2017 om 09:33 geantwoord

Beste A. Rutten,

Omdat deze melding afgehandeld is, sluiten we deze klacht.

^NT
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door