Klacht: Volle bus

op 28 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik moet elke dag met de bus maar school. Vorig jaar kregen we er een tourbus bij omdat de andere bus altijd veel te vol zat. Dit jaar hebben we dat niet gekregen en krijgen we elke ochtend de 8:03 bus een aardgasbus die veel te weinig zitplek heeft en dus moeten er super veel mensen staan al 4 weken lang elke dag. Ik zou graag die tourbus terug willen of een grotere bus, want dit is niet meer leuk. Het gaat om buslijn 42 van Lemmer via spannenburg

Met niks op dit moment

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 28 september 2017 om 17:11 geantwoord

Beste Roosjs,

Niet leuk om te lezen dat de bus weinig zitplaatsen heeft en er veel mensen moeten staan. Begrijpelijk dat je het prettiger vindt om in een bus te zitten die rustiger is.

Momenteel is het in de spits drukker dan voorgaande jaren. Dit geldt voor alle buslijnen en daar zijn we ons van bewust. Ik zal je klacht doorgeven in de regio zodat er naar de planning van bussen gekeken kan worden. Helaas kunnen we niet meer bussen inzetten dan we hebben. Touring bussen zijn helaas niet altijd beschikbaar. Onze stad- en streekbussen zijn voorzien van zit- en staanplaatsen en staan in de bus is dan ook toegestaan.

Excuses voor het ongemak die je ervaart door de drukte en hopelijk ervaar je snel verbetering.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Roosjs