Klacht: Volle Bus

op 14 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vanmorgen om 8 uur zou ik met de bus naar school. Deze bus zat vol en reed vol. Hiervoor is de 133 lang gereden ook deze reed door omdat die ook vol zat. Aangezien de 304 dus ook doorreed moest ik een half uur wachten. Het is vanaf half 8 en dus om 8 uur erg druk bij de 304. Hij rijdt bijna elke ochtend door bij de bushalte Boerakker A7. Het zou fijn zijn als er een extra bus ingezet wordt zodat ik ook met de bus kan en niet telkens een half uur te laat op school aanwezig ben.
Aldus het gaat om altijd een volle bus de 304 als die aankomt bij de halte Boerakker A7.

Ik ben tevreden als er een extra bus ingezet wordt rond de drukke tijden. Of het moet zo worden dat wij er dan wel in mogen maar dan blijven staan.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Goedemorgen Rensina, Dat klinkt niet goed! Zou je willen aangeven in welke richting je reist? Met vriendelijke groet, ^JE Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Rensina

1 maand geleden - Goedemorgen, Ik reis vanaf boerakker A7 naar groningen.

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:01 geantwoord

Beste Rensina,

In jouw reactie geef je aan dat jouw bus regelmatig te vol is. Wij hebben jouw reactie doorgestuurd naar de betreffende afdeling met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Onze chauffeurs melden bij de verkeersleiding het aantal reizigers bij onvoldoende capaciteit en als er reizigers blijven staan. Deze rapportages worden dagelijks gelezen door de rayonleiding. Zodra er een vast patroon wordt vastgesteld in de bezetting van een bus en er onvoldoende capaciteit is, wordt er indien mogelijk een extra bus ingezet. Wij bieden je onze excuses aan voor het ongemak dat je hierdoor hebt ervaren.

^SH
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Rensina