Klacht: Volle bus

op 15 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag omstreeks 08.17 stapte ik in de 305 naar Eindhoven. Ik had geluk want ik kon er nog net in. De bus reed namelijk alle volgende haltes voorbij omdat deze te vol zat. Ik ben zo aardig geweest om even te tellen, er zaten 70 mensen in de bus. Nouja zaten misschien 40, er stonden er maarliefst 30. Levensgevaarlijk, en dat terwijl ik ook nog 5 euro voor deze enkele sta-rit betaal.

Ik zou graag mijn geld van deze rit terug willen. En zou het fijn vinden als er op vrijdag ook gewoon touringcars ingezet worden want het is veel te druk.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 15 december 2017 om 09:01 geantwoord

Beste Johanna1992,

Jammer om te lezen dat je bus zo vol was. Een bus heeft in principe zit- en staplaatsen. Vooral in de spits is het erg druk.

We zetten al onze bussen zo efficiënt mogelijk. Hierdoor is het niet altijd mogelijk een extra bus in te zetten. Maar soms kan het druk zijn, zoals je merkt.

Dank je wel voor je melding. Ik zal doorgeven dat het ook op vrijdag zo druk is. Of er een touringcar kan worden ingezet, kan ik niet garanderen.

Voor een vergoeding kun je een verzoek indienen via: http://bit.ly/2uFLeFj.

^Wouter
Arriva Webcareteam

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Beste Johanna1992, Bij welke halte stap je op? Met vriendelijke groet, ^Wouter Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Johanna1992