Klacht: Volle bus

op 15 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag omstreeks 08.17 stapte ik in de 305 naar Eindhoven. Ik had geluk want ik kon er nog net in. De bus reed namelijk alle volgende haltes voorbij omdat deze te vol zat. Ik ben zo aardig geweest om even te tellen, er zaten 70 mensen in de bus. Nouja zaten misschien 40, er stonden er maarliefst 30. Levensgevaarlijk, en dat terwijl ik ook nog 5 euro voor deze enkele sta-rit betaal.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn geld van deze rit terug willen. En zou het fijn vinden als er op vrijdag ook gewoon touringcars ingezet worden want het is veel te druk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 15 december 2017 om 09:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Johanna1992,

Jammer om te lezen dat je bus zo vol was. Een bus heeft in principe zit- en staplaatsen. Vooral in de spits is het erg druk.

We zetten al onze bussen zo efficiënt mogelijk. Hierdoor is het niet altijd mogelijk een extra bus in te zetten. Maar soms kan het druk zijn, zoals je merkt.

Dank je wel voor je melding. Ik zal doorgeven dat het ook op vrijdag zo druk is. Of er een touringcar kan worden ingezet, kan ik niet garanderen.

Voor een vergoeding kun je een verzoek indienen via: http://bit.ly/2uFLeFj.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Arriva Webcareteam

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Beste Johanna1992, Bij welke halte stap je op? Met vriendelijke groet, ^Wouter Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Johanna1992