Klacht: Volkskrant meerdere keren niet bezorgd !!!

gjvh op 05 januari 2012 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In chronologische volgorde:

ma 2-jan-2012: krant niet bezorgd. E-mail gestuurd via “Service” : “geen krant ontvangen”, maar wordt nabezorgd.
Resultaat: NIET GEBEURD

di 3-jan-2012: ma 2-jan-2012: krant niet bezorgd. E-mail gestuurd via “Service” : “geen krant ontvangen”, maar wordt nabezorgd.
Resultaat: NIET GEBEURD
Nog een mail getuurd via “Service” dat de nabezorging ook niet gekomen is. Nu wordt de einddatum van het abonnement met 1 dag verlengd……..

wo 4-jan-2012: krant niet bezorgd. E-mail gestuurd via “Service” : “geen krant ontvangen”, maar wordt nabezorgd.
Is woensdagmiddag inderdaad gebeurd.

do 5-jan-2012: krant niet bezorgd. E-mail gestuurd via “Service” : “geen krant ontvangen”, maar wordt nabezorgd.
Tot nu toe (16:05 uur) niets ontvangen.

Dit is wel vreselijk slecht.
Ik kijk het deze week nog aan, anders moet ik het abonnement maar (weer)opzeggen, want ongeveer een jaar geleden heeft zich een analoge situatie voorgedaan.
Ik had hoop dat het nog eens goed zou komen, maar dit ziet er wel erg slecht uit voor de Volkskrant.
(Overigens ik ben in onze buurt niet de enige waarbij slecht bezorgd is. En in een ander deel van Oldenzaal geldt hetzelfde)

Gewenste Oplossing:

Geen idee. Ik zou zeggen gewoon een echte goede bezorger aannemen (misschien iets meer betalen?)

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Volkskrant in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Volkskrant een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Volkskrant

Heeft op 09 januari 2012 om 14:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste abonnee

Bedankt voor uw bericht. Wij stellen het op prijs dat u de moeite hebt genomen om ons te melden dat uw krant niet goed bezorgd wordt. Namens de Volkskrant willen wij u hiervoor onze welgemeende excuses aanbieden. Uw meldingen dragen er in belangrijke mate toe bij dat onze bezorgorganisatie bijtijds actie kan ondernemen.

Wij gaan ons inspannen om het bezorgpeil op het gewenste niveau te krijgen. Binnenkort wordt er contact met u opgenomen om de bezorgsituatie met u door te nemen.

Mocht u willen reageren, kunt u contact opnemen met de afdeling Bezorgservice, bereikbaar op maandag t/m vrijdag tussen 7.00 – 12.00 uur en op zaterdag tussen 8.00 – 12.00 uur, via telefoonnummer 088 – 0561 555 of geef uw bezorgklacht door via www.volkskrant.nl/service.
Dit e-mailadres is no-reply, derhalve kunt u op deze e-mail niet reageren.

Wij willen u bij deze ook attenderen op de digitale versie van de Volkskrant. Dit is een volledige weergave van de papieren krant en als abonnee kunt u deze gratis raadplegen. U vindt deze op www.volkskrant.nl/vk-online.

Met vriendelijke groet,
Webcare VK

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Ondertussen is het maandag 9 januari. Ik heb (behalve 1 maal op woensdag inde nabezorging) de gehele week geen krant gehad. Vandaag, na weer een mededeling dat de krant nie bezorgdwas, ies er ca. 10:00 uur wel een heer geweest, die hem gebracht heeft. Ik wacht nu af tot morgen, voordat ik een verder oordeel geef........

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - woensdag 11 januari: Gisteren is de krant (alweer) bezorgd, zij het in de loop van de morgen. Vandaag was hij er om 7:25. Nou als het zo door gaat wordt het misschien nog wel wat. Nog even afwachten, je weet het maar nooit...

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Volkskrant beoordeeld.

gjvh

Heeft op 21 januari 2012 om 16:29 geantwoord

Zie ook mijn klacht "Volkskrant meerdere keren niet bezorgd!!!".
het blijft slecht bezorgen bij de Volkskrant. Al de gehele maand januari. Hij komt in elk geval elke dag te laat (varieert van ca. 8.00 uur tot 11 uur). Maar vandaag, na nog maar eens weer op de website een klacht ingediend, de krant op dit ogenblijk (17:16)NIET ONTVANGEN.
Nooit wordt er contact opgenomen, nooit wordt er eens een dialoog gestart met gedupeerden. Maar het abonnementsgeld wordt wel ingehouden. DIT RIEKT ZO LANGZAMERHAND NAAR OPLICHTERIJ ! ! !

Alle klachten die gemeld zijn door