Mijn Klacht:
In chronologische volgorde:
ma 2-jan-2012: krant niet bezorgd. E-mail gestuurd via “Service” : “geen krant ontvangen”, maar wordt nabezorgd.
Resultaat: NIET GEBEURD
di 3-jan-2012: ma 2-jan-2012: krant niet bezorgd. E-mail gestuurd via “Service” : “geen krant ontvangen”, maar wordt nabezorgd.
Resultaat: NIET GEBEURD
Nog een mail getuurd via “Service” dat de nabezorging ook niet gekomen is. Nu wordt de einddatum van het abonnement met 1 dag verlengd……..
wo 4-jan-2012: krant niet bezorgd. E-mail gestuurd via “Service” : “geen krant ontvangen”, maar wordt nabezorgd.
Is woensdagmiddag inderdaad gebeurd.
do 5-jan-2012: krant niet bezorgd. E-mail gestuurd via “Service” : “geen krant ontvangen”, maar wordt nabezorgd.
Tot nu toe (16:05 uur) niets ontvangen.
Dit is wel vreselijk slecht.
Ik kijk het deze week nog aan, anders moet ik het abonnement maar (weer)opzeggen, want ongeveer een jaar geleden heeft zich een analoge situatie voorgedaan.
Ik had hoop dat het nog eens goed zou komen, maar dit ziet er wel erg slecht uit voor de Volkskrant.
(Overigens ik ben in onze buurt niet de enige waarbij slecht bezorgd is. En in een ander deel van Oldenzaal geldt hetzelfde)
Gewenste Oplossing:
Geen idee. Ik zou zeggen gewoon een echte goede bezorger aannemen (misschien iets meer betalen?)
