Klacht: Volkomen onbetrouwbaar

op 01 december 2016 over Energieflex in de categorie Energieleveranciers

Ik weet niet precies de datum wanneer ik klant ben geworden, ruim een jaar geleden vermoed ik, het kan ook langer zijn.

Energieflex plaatste nooit een slimme meter bij mij en stopte met op een gegeven moment met factureren. Ik zocht contact maar kwam er telefonisch nooit doorheen. Ik stuurde een mail over of ik niet eens moest betalen, en of ze wel mijn goede mailadres hadden kwam geen antwoord. Toen ik korte tijd van huis was en terug kwam was ik afgesloten. Ik belde en kreeg een dame die zei dat ik vanwege het nieuwe mailadres twee maanden geen facturen had gehad en als ik nu ruim driehonderd euro betaalde dan werd ik weer aangesloten. Ik kon dat alleen maar betalen via een link die ze zouden mailen. Die mail kwam dus niet.. Daarna weer gebeld met ene Hans, die liep naar zijn collega die eerder zou mailen en zou terugbellen. Dat gebeurde niet, er kwam een mail aan mijn nieuwe mailadres dat ze mij zogenaamd niet konden bereiken en dat ik ruim dertienhonderd euro moest betalen. Ze waren inderdaad lang tijd vergeten te facturen en kwamen daar nu pas achter. Daarna kwam er een mail dat ik elfhonderd euro moest betalen, er zat geen toelichting bij hoe dat nu kon. Ik belde weer en stond weer langdurig in de wacht en toen kwam er ene Rolf. Die liep naar zijn collega die ik eerder aan de telefoon had gehad en zou terugbellen. HIj belde echter niet terug. Ik wilde nu wel weer eens aangesloten worden en had geen andere keus dan weer opnieuw te bellen, nu kreeg ik een Michael aan de lijn. Die zei dat het juiste bedrag ruim elfhonderd euro was maar dat het inderdaad heel vreemd was dat ik geen facturen had gekregen. Ik vroeg om korting op dit bedrag omdat dit inderdaad bizar was gezien mijn pogingen om te vragen of ik niet eens moest betalen waar geen antwoord op kwam en het feit dat ik was afgesloten. Michael beloofde plechtig dat hij terug zou bellen voor drie uur, immers ik moest betalen want anders blijf ik afgesloten. Er zat haast bij. Maar Michael belde dus ook nooit terug. Zo ben ik nu al twee dagen afgesloten ondanks dat ik steeds weer aanbied om te betalen en vraag naar hoe het zit. Ook stuurden ze tussendoor nog een mail dat het zo fijn was dat ik klant bij hen bleef. Maar ik denk dat ik helemaal geen klant bij hen blijf, ik wil gewoon een energiemaatschappij met een normale administratie die je telefonisch kunt bereiken, die antwoord op mail en die terug belt. Zeker nu ik geen gas en licht heb en gewoon dus nog langer afgesloten ben Ik vind dit te gek voor woorden.

Ik wil graag per ommegaande terug gebeld worden over dat hoge bedrag en of we daar over kunnen praten omdat zij immers al die tijd geen facturen stuurde en niet te bereiken waren als ik daar naar vroeg en mij hebben afgesloten en weer onbereikbaar waren.

Ik wil dus terug gebeld worden en korting op de openstaande rekening.

Daar hangt het van af of ik nog klant bij hen blijf, me door hen opnieuw laat aansluiten of overstap naar een andere leverancier.

1 dag geleden - Ik heb een email gestuurd naar Energieflex over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Eugenie1