Klacht: Eindafrekening wordt niet uitgekeerd

op 30 mei 2020 over Energieflex in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van 2017-2018 klant geweest bij Energieflex. Woning heeft door omstandigheden leeg gestaan, maar het termijnbedrag moest minimaal € 100 bedragen omdat er geen historische gegevens van de woning beschikbaar waren (nieuwbouw). Lang verhaal kort: Energieflex ging failliet en ik heb nooit meer iets vernomen van die € 1.200 die ik betaald heb.

Gewenste Oplossing:

Als ik het volledige bedrag retour heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Energieflex

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Energieflex nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PatriciaDeKievid