Klacht: Volgens Transavia te laat gekomen Marrakech

op 08 september 2018 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Maandag 27 aug had ik een terugvlucht vanuit Marrakech naar Amsterdam met mijn 2 kinderen, ik had netjes de dag ervoor ingecheckt en en had daar ook een bevestiging van gehad met onze stoelnummers erbij.
Wij waren om 15.00 aanwezig en na een uur in de rij hebben gestaan om mijn bagage te droppen,werd mij gezegd dat ik te LAAT was, mijn vlucht was om 17.20 en had begrepen dat je tot 1 uur van te voren nog kan inchecken!
Met de manager in Marrakech gesproken en die hield vol!!!
kon op mijn kop staan dat ik te laat was, hoorde nog andere mensen uit hun dak gaan bij de balie (ik had inmiddels 2 verdrietige kinderen want die wisten niet beter dat papa staat op schiphol te wachten ) heb meteen nieuwe tickets moeten kopen voor 1187 euro, wat al lastig was vanwege de drukte, ik moest de volgende dag werken en heb dus een week niet kunnen werken, risico op boete voor kinderen vanwege dag te laat op school gelopen niets dan ellende.
een taxi van Safi naar Marrakech kost 100 euro heen en 100 euro terug. ik verwacht een restitutie van tickets en taxis 1187 en 200 euro.
Nazzia

Als ik het geld terug heb van drie tickets totaal 1187 en 200 euro taxis.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nazzia