Klacht: Volgens GLS Track and Trace is het pakket afgeleverd – maar niemand is langs geweest

op 21 december 2012 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een aantal dagen geleden hebben wij een paar dingen besteld bij BabiesRus. Vanochtend waren we verheugd te zien via GLS track and trace dat het pakket om 7.33 uur was vertrokken met de chauffeur om te worden afgeleverd.

Aan het begin van de avond hadden we nog niks vernomen en dus dacht ik GLS track and trace nogmaals te checken. Wij waren bijzonder verbaasd te zien dat het pakket volgens de website om 10.22 uur ’s ochtends was afgeleverd.

Mijn vrouw en ik waren samen met de kleintjes de gehele dag thuis, maar hebben geen GLS chauffeur gezien, laat staan een pakket in ontvangst genomen. Voor de zekerheid hebben we toch even bij de directe buren gecheckt, maar die hadden geen pakket voor ons in ontvangst genomen.

De informatie op de website (pakket afgeleverd), komt vreemd op mij over. Is het verkeerd afgeleverd? Is het zoek geraakt? Of moeten er andere, voor de chauffeur minder vriendelijke, conclusies worden getrokken?

Het was voor ons belangrijk om dit pakket nog voor de kerst te ontvangen, maar naar ik inmiddels heb begrepen is de kans daarop bijzonder klein. Het lijkt erop dat het op zijn vroegst donderdag na de kerst zal zijn, tenminste als het pakket niet is verdwenen.

Alsnog zo snel mogelijk het pakket ontvangen - dat betekent uiterlijk maandag 24 december 12.00 uur.

Alle klachten die gemeld zijn door RdB