Klacht: Vol

op 04 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik ben nu al meer als 2 weken standaart telaat omdat er te weinig bussen rijden. Elke keer zitten de bussen vol en rijden ze door. Soms wel 6x achter elkaar. Het gaat in dit geval om de verbinding tussen hank en breda station. En dan bedoel ik de 401 of de 402.

Als ik meekan met de bus. Laat meer bussen rijden 's ochtends a.u.b

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 maanden geleden - Beste Jurgen-1998, Wat balen. Op welke tijden gebeurt dit? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Jurgen-1998

2 maanden geleden - Ongeveer tussen 7 en 10 's ochtends

Reactie van de melder van de klacht Jurgen-1998

2 maanden geleden - Het is wisselvallig want vaak ben ik te laat. En soms kan ik er wel nog bij. Maar dan zijn er misschien net 4 plekken over.

Arriva

Heeft op 04 oktober 2017 om 08:58 geantwoord

Beste Jurgen-1998,

Dank je wel voor de aanvulling. We proberen deze ritten waar mogelijk is te versterken: http://bit.ly/2xPPSTF.

^WB
Arriva Webcareteam