Klacht: voisers veropen

crowea op 22 oktober 2017 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Ik heb een klacht over social deal Mijn voisers zijn opeens verdwenen van mijn accouwnt Ik heb ip 8 julli betaald voor 8 voisers bij restaurant de beleving in Langenboom.Nu wilde ik vandaag kijken om te reserveren en weg zijn de voisers.Ik meende zeker dat ze geldig waren tot dec.Anders staan ze er nog lang op maar nu blijken ze 3 oktober al verlopen te zijn.Ik kan het bijna niet geloven.Bij het restaurant kan ik nog wel terecht als ik 11 euro bijbetaal.Ik wil eigenlijk niet dat ze daar zo mee weg komen.Het is wel 150 euro.Vandaar de klacht.Eerder heb ik nog nooit een probleem gehad met social deal.

Ik wil geen 11 euro bijbetalen pp.Opgelost

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 25 oktober 2017 om 11:13 geantwoord

Beste Corrie,

Hartelijk dank voor je bericht. Ik ben blij om te vernemen dat we je melding naar tevredenheid hebben opgelost. De nieuwe vouchers voor De Beleving staan voor je klaar op jullie Social Deal account. Heel veel plezier met de leuke deal. Ik wens jullie alsnog een fijne avond toe. Geniet ervan :)!

Groetjes,
Roxanne
Klachtafhandeling

Alle klachten die gemeld zijn door