Mijn Klacht:
Al twee weken kan niemand mijn voicemail inspreken en kom ik ook niet in het menu, al een aantal keren medewerkers van Vodafone gesproken, wordt aangegeven we resetten de voicemail en hij zal het gaan doen, echter zonder resultaat. Laatste keer een eerlijk antwoord gehad, “ik weet het ook niet meneer, probeer het maar nog een aantal keer, ik kom ook niet verder want we werken met een nieuw systeem”
Gewenste Oplossing:
Als de voicemail het weer doet.

