Klacht: Voetbalwarenhuis niets geleverd

op 13 januari 2014 over Voetbalwarenhuis.com in de categorie Internetshops - Sport

Wij hebben 18 december een trainingspak van Real Madrid besteld voor onze zoon als cadeau.
Bevestiging gehad, het zou geleverd worden, vervolgens krijgen we een mail dat Voetbalwarenhuis over is genomen MAAR dat het pak de week daarna gewoon geleverd zou worden. Deze mail kwam niet betrouwbaar over en was in slecht Nederlands geschreven. Bovendien kwam de mail van een privé mailadres.
Vervolgens krijgen we van dezelfde persoon een mail dat er toch iets mis is gegaan en hij het pak opnieuw moet bestellen…..
Weer gemaild, maar nu weer naar Voetbalwarenhuis. We krijgen vrij snel een keurige mail terug: ‘ik hoop dat u begrijpt dat lopende orders aangenomen door de heer R. door hem afgewikkeld dienen te worden’.
Weer terug gemaild, weer een snelle reactie, maar voetbalwarenhuis stuurt de mail dus door aan Dhr. R en die doet er vervolgens niets mee en reageerde nergens meer op….

Wij willen graag het geld terug, want van een levering zal wel niets meer komen!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Voetbalwarenhuis.com nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Voetbalwarenhuis.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Hoven68

3 jaren geleden - Voetbalwarenhuis heeft de klacht nu op opgelost gezet. Niets is minder waar! Een bedrijf mag de klacht alleen op opgelost zetten als ze kunnen beschrijven wat ze hebben gedaan om de klacht op te lossen. Voetbalwarenhuis zet daar neer: bedrijf heeft nog geen oplossing. En vervolgens zetten ze de klacht wel op 'opgelost'. Nu lijkt het dus alsof dit zo is. Echter hebben wij nog niets gehoord of gezien over wat voor oplossing dan ook. Zelfs op de site van Klacht.nl durft Voetbalwarenhuis je dus gewoon te misleiden!

Voetbalwarenhuis.com

Heeft op 19 februari 2014 om 12:42 geantwoord

Trainingspak netjes verstuurd voetbalwarenhuis wij hebben deze netjes op ons genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Voetbalwarenhuis.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 14 april 2014 om 14:53 geantwoord

Helaas hebben wij tot op heden NOG steeds NIETS ontvangen!

Reactie van de melder van de klacht Hoven68

3 jaren geleden - Als het trainingspak inderdaad netjes was verstuurd, zoals hierboven staat, dan zou de klacht uiteindelijk opgelost zijn. Helaas hebben wij tot op heden NOG steeds NIETS ontvangen!

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Voetbalwarenhuis.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Hoven68