Klacht: voelen ons eigen gediscriminineerd

op 04 augustus 2016 over Efteling in de categorie Attractiepark

daar wij afgelopen maandag in uw park waren met 7 personen 4 volwassenen en 3 kinderen (opa, oma, dochter, schoonzoon en kinderen van 9, 7, 1 jaar) waaran 1 volwassene in een rolstoel zat hebben wij tot 3 x toe een slechte ervaring gehad.
wij begrijpen dat er regels zijn maar die moeten dan ook beslist niet worden overtreden en niet bij de een alles door de vingers zien en de ander terecht te wijzen
als eerste slechte ervaring was het bij de pyranha, max 3 begeleiders oke houden wij ons aan ….dochter, schoonzoon en kleine van 1 jaar in de rij…… volgende groep met meerdere in de invalide groep ….goed kan een keer gebeuren en wij maken daar geen woorden over vuil
dan de tweede keer carnavalland ….wij vragen netjes hoe het zit met de begeleiders en er wordt gezegt max. 3 oke kunnen we weer mee leven dochter, schoonzoon en kleine weer in de rij wij zouden wachten bij de invaliden tot hun de rij hadden gehad….plots komt er een scootmobiel met 6 begeleiders…….duwen zich voor iedereen en gaan met zijn alle naar binnen ……ik werd behoorlijk kwaad en heb iemand aangesprokenen er werd gezegt ……ja sorry het was onze fout het had niet mogen gebeuren……..maar dit was nu wel al de tweede keer…..het zette al een stempel op onze dag en onze humeur zakte al enorm naar beneden…….tot het de derde maal nog eens gebeurde maar nu nog erger eigenlijk………wij staan in de rij bij het fatamorgana…. zijn wij aan de beurt wordt er gevraagt (ikzelf oma zat in de rolstoel i.v.m. gescheurde spier) wat mankeert u kunt u lopen ik zei ja…….tegen opa die ook wat moeilijk loopt i.v.m. een knieprothese u ben ook gehandicapt en u mag dan niet mee in de boot……………. wij wat …..ja u moet wachten op de volgende invalide boot…….. sorry hoor maar dit sloeg echt alles en onze stoppen sloegen echt door……is dit nu een pretpark…………..het was voor ons en zeker voor de kinderen die dag een vreselijke kwelling ons humeur zakte naar het nul punt en u begrijp hopelijk dan wel wat er gebeurt …..dat wordt door gespeeld en wel te verstaan in je onderbewustzijn op de kinderen ……die een reuze fantastische dag hadden moeten hebben met opa en oma nou niet dus een fortuin kwijt aan geld (voor 6 man entree en 2 x auto) en dan een dag om maar snel te vergeten sorry ik geloof namelijk niet dat dit de bedoeling was dat dit de mooiste dag had moeten worden n hun vakantie
Opa en oma zijn bloednijdig naar de klachtenbureau geweest waar wij ons verhaal hebben gedaan de dame achter het loket heeft met het fatamorgana gebeld en ons een briefje gegeven zodat wij alsnog 1 x met ons alle via de invalide ingang in 1 boot konden gaan
maar ondanks dit alles was onze dag enorm verpest en wij hopen
dat u ons hier wel een antwoord opgeef en dit niet in een doofpot duwt anders was dit echt de laatste keer dat wij uw park hebben bezocht

was niet tevreden

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rolf Alexander