Klacht: Voedselvergiftiging bij zwangere vrouw

op 20 mei 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Op 19 mei heb ik een zalm-ei salade bij de AH XL in Vlissingen gekocht. ‘s Avonds last gehad van maagdarmklachten (diarree) maar verder geen link met de salade gelegd. Vandaag (20 mei) de rest van de salade gegeten; nadat het bakje leeg is, zie ik de houdbaarheid: 5 mei! Aangezien ik 21 weken zwanger ben, schrok ik me rot. Ik heb eerst contact gezocht met de algemene klachtenlijn van AH; deze verwezen me door naar de specifieke winkel waar ik de salade gekocht heb. Dit heb ik gedaan. Ik voelde me hier totaal niet serieus genomen. Volgens de medewerker zou er een feilloos systeem zijn en is het niet mogelijk dat er een verlopen product verkocht zou kunnen zijn. Aan de andere kant “zou ieder normaal mens eerst kijken naar de houdbaarheid”. Dat is toch niet nodig als er een feilloos systeem is? In plaats van excuses aan te bieden, vroeg de medewerker wat ik eigenlijk van hem verwachtte. Toen ik aangaf dat excuses wel op zijn plaats zouden zijn, kwam er een niet-gemeend “sorry”. Tot meer was de medewerker niet bereid. “Wie weet had ik alles wel verzonnen”. Dit sloeg werkelijk alles. Als ik een lysteria-infectie oploop door deze nalatigheid kan ik mijn ongeboren kind verliezen. Maar oprechte excuses zijn blijkbaar te veel gevraagd. Maar goed, ik ben dan ook geen “normaal mens”.

Een welgemeende excuses, een bosje bloemen thuis en terugbetaling van het product op mijn bankrekening. En een cursus klantcontact kan ook geen kwaad!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Xhhu