Mijn Klacht:
Ik zit nu al meer dan een maand op mijn geld te wachten van het toestel wat ik heb ingeruild.
Het bedrijf dat dit voor Vodafone verzorgd betaalt simpel we niet en koopt steeds weer tijd met beloften waarvan je al aanvoelt dat die niet gehouden zullen worden. Aangezien het e.e.a. Via de Vodafone website gaat stel ik hun verantwoordelijk. Een klacht hierover bij Vodafone levert een dossier nummer op wat niet bestaat. Het 1200 nummer is regelmatig niet te bereiken ivm storingen
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn geld dat is alles. Sinds dat ikk geconfronteerd werdt met ronduit misleidende sms abbonement providers die Vodafone faciliteert op hun netwerk (en waarvan zij provisie opstrijken) verwacht ik helemaal niets meer van dit bedrijf. Het wil enkel zo veel mogelijk geld verdienen voor zijn aandeelhouders en het maakt blijkbaar weinig uit hoe men dat doet

