Klacht: Vodafone/KPN

op 25 augustus 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb bij Vodafone mijn contract opgezegd van mijn Vodafone Thuis abonnement per 22 september. Ik heb hierbij gebruik gemaakt van de regeling waarbij je kosteloos kon opzeggen (voor 31 augustus) wanneer je het niet eens was met de verhoging van de maandelijkse kosten doordat ze nu FOX sports in het zenderpakket hebben. Dit was allemaal geregeld. Vervolgens heb ik bij KPN een thuis abonnement afgesloten, welke per 22 september in zou gaan en heb ik er duidelijk bij genoemd dat ik ZELF Vodafone al had opgezegd. Toch krijg ik een paar dagen later een mail van Vodafone, dat het abonnement per 13 september is opgezegd. Na een telefoontje naar Vodafone hierover, blijkt dat KPN deze datum heeft doorgegeven aan Vodafone en dat dit mijn eigen opzegging van 22 september “overruled” (het zou gaan om de gratis overstapservice van KPN, waarvan ik duidelijk heb gezegd dat ik er geen gebruik van wil maken). Kortom ik moet bij KPN zijn om dit weer terug te draaien, aldus de medewerker van Vodafone. Vervolgens bel ik dus met KPN en zij kunnen nergens in het systeem terugvinden dat deze overstapservice is geregeld en dat zij een bericht naar Vodafone hebben gedaan hierover. In hun systeem staat dus ook gewoon dat mijn abonnement per 22 september ingaat. Na enige telefoontjes over en weer wil er dus niemand iets oplossen en schuiven ze elkaar de schuld in de schoenen en ben ik er de dupe van.

Ik wil dat het abonnement (en dus de opzegging van de lijn) op 22 september stopt bij Vodafone en start bij KPN, zoals ik dus met beide partijen heb afgesproken!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jhukker