Klacht: Vodafone/furure target

op 22 juni 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Zoals bij de meeste over dit onderwerp ook de dupe van deze praktijken, ongeveer een 200 euro. hier kwam ik achter toen in alle rekeningen aan het omzetten was van mijzelf en partner naar 1 rekening.
Contact gehad met Vodafone, meerdere malen en meerdere malen een ander antwoord gekregen, of dat zij zelf de verbinding verbraken. Schandalig dus om de klant zo te behandelen. Echter werd mij beloofd het gehele bedrag terug te betalen en dit met de komende facturen te verrekenen, ik dacht mooi dat is goed opgelost echter is er tegen mij gelogen vanuit Vodafone (stoute Ilse medewerkster Vodafone) want tot op heden is niks gecrediteerd en alleen gefactureerd. Na weer gebeld te hebben was hierover de gemaakte afspraak niks bekend. Dus zo gaat Vodafone om met de netjes betalende klant. nu ben ikzelf ooit weg gegaan bij Vodafone vanwege klachten jaren geleden en ge ervoor zorgen dat het abonnement van mijn vrouw daar ook gaat stoppen. Zo een bedrijf behoord niet te liegen tegen de klant.

Een credit

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jerw