Mijn Klacht:
schandalig lang gewacht betreft vraag over factuur!
Eerst krijg je een keuze menu waarna ik kies voor de optie “vragen over factuur”
Krijg ik na tien minuten eindelijk een dame, heeft ze geen antwoord op mijn vraag en word ik doorverbonden naar een collega. “Als het niet nog s tien minuten duurt” zeg ik nog tegen haar. Vervolgens, twintig minuten verder voor ik haar collega krijg!!! Wat een schandaal vind ik dat, waarom überhaupt dan nog een keuze menu!?
Gewenste Oplossing:
5-10 min wachten vind ik max. Geef op z'n minst de wachttijd op!

