Mijn Klacht:
Hallo,
ik ben al 9 weken in het bezit van Glasvezel met de TV kanalen nooit geen probleem.
Maar internet WiFi is een ramp je komt er op maar word net zo goed er weer af gegooid.
Maar naar 10x bellen en 3weken wachten tot dat ik terug gebeld word door Vodafone ben ik nog steeds niet van mijn klacht af.
Ze hebben het excuus dat er te veel WiFI van de buren in mijn omgeving op mijn router storen .
En dat ze daar niks aan kunnen doen en willen doen, en dat ik het maar zo moet laten. En dat de monteur er niks aan kan doen.
Maar dat kan ik niet accepteren je mag als een bedrijf dat zo iets aanbied nooit ondeugdelijk spullen leveren. Opzeggen kan ook niet volgens Vodafone.

