Mijn Klacht:
aansluiting van het thuispakket verloopt niet volgens afspraak zou eigenlijk gisteren 3-11-2014 aangesloten worden, monteur geweest en zei dat de lijn nog niet vrij was. Wij vroegen de monteur om even te wachten tot we contact hadden gehad met KPN. Daar had hij geen zin in en vertrok. Daarna hebben wij KPN gebeld en deze vertelde ons dat lijn 1 gewoon vrij was en dat daar een nieuwe provider gewoon op aan kon sluiten. Maar helaas was de monteur dus al vertrokken, dus Vodafone gebeld met de vraag of het dan de volgende dag aangesloten kon gaan worden. Inmiddels is het 4-11-2014 en hebben we tot half 12 gewacht maar er kwam geen reactie van Vodafone, toen zelf maar weer aan het bellen en van het kastje naar de muur gestuurd en nog steeds niks aangesloten. Het bedrijf wat aansluit heeft geen tijd zeggen ze, dus mogen wij nog een week langer zonder telefoon en internet end. zitten als het aan hun ligt.
Gewenste Oplossing:
Wij zijn tevreden als Vodafone hun contract nakomt en ons een schadeloosstelling geeft voor alle gemaakte kosten door ons.
Dat betekend dus dat het pakket vandaag ( 04-11-2014) nog aangesloten gaat worden.
Indien dit niet gaat lukken willen we geen klant meer zijn van Vodafone en zullen we ze zeker ook nergens aanraden.

