Mijn Klacht:
Helaas nog steeds geen oplossing al weer 2 x gemaild maar je krijgt geen antwoord. Als ik al mijn mailtjes uitprinten zijn het 54 bladzijden!!
Ik heb nog steeds geen andere telefoon van Vodafone, mijn beloofde Samsung S 3 is nog steeds spoorloos bij Post Nl volgens Vodafone.
Ik mag een ander uitzoeken uit hun service toestellen o.a de Samsung mini ,maar dat zijn nog oudere modellen en zijn ze veel kleiner. Nu al vanaf vorig jaar november bezig 3 x is mijn toestel voor reparatie opgestuurd. En nu zit ik dus nog steeds met een slecht werkende Sony Xperia.
Gewenste Oplossing:
Ontbind mijn contract of geef me gewoon een Samsung S 4 voor de resterende periode.

