Klacht: Verzekering

op 16 mei 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een verzekering afgesloten en heb dat op de mail. Nu zegt Vodafone dat ik niet verzekerd ben omdat een medewerker een fout heeft gemaakt.Heb al een paar keer contact gehad en zouden terug bellen.Dus niet.Telefoon gevallen maar zeggen dat ik niet heb betaald.Betaal 47.15 per maanden ga er van uit dat daar de verzekering in zit.Zo is het ook afgesproken. Dit gaat al een paar maand zo.

Gewenste Oplossing:

Dat ik gewoon mijn telefoon kan laten maken.En dat Vodafone ook doet wat ze zeggen.Normaal was ik wel naar de winkel in delfzijl gegaan maar die is gesloten dus moet ik naar groningen of elders heen gaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Duifduif62