Mijn Klacht:
Voor de zoveelste keer bemerk ik dat er geld van mijn mobieltje afgehaald wordt. Ik maak heel weinig (zelden) gebruik van mijn mobieltje, noch met bellen noch met sms’en, maar in een paar weken tijd is het prepaid tegoed van ruim 25 euro nu nog slechts 6 euro. Een paar dagen geleden was het nog 13 euro. Ondertussen heb ik de mobiel niet gebruikt en nu kreeg ik bericht dat ik op moest waarderen. En jawel na bellen van 1200 bleek er nu maar 6 euro op te staan. Iemand steelt mijn prepaid tegoed. Wat kan ik daar aan doen?
Gewenste Oplossing:
Als ik hier een bruikbaar antwoord op krijg en stelen kan uitschakelen

