Mijn Klacht:
Ik ben al bijna 2 jaar klant bij vodafone ik had een telefoon abonnement waar ik eigenlijk nooit problemen mee had eerlijk gezegd. Maar sinds 25 July heb ik een abonnement erbij genomen op mijn naam. Dus op dit moment heb ik 2 abonnementen lopen. 1 daarvan is maandelijk 50 euro en de andere is maandelijks 70 euro. Maar ik heb sinds July heb ik meer dan 400 euro betaald terwijl het max 240 euro hoort te zijn. Ik had ook een bericht gekregen dat ik als ik geen 280 euro zou overmaken dat m’n abonnement zou worden afgesloten. Ik had geen keus om het te betalen. Toen had ik dat dus gedaan. Toen hebben ze 3 dagen erna nogmaals 125 euro geïncasseerd. Ik ben zelf student en heb dat geld hard nodig ik wil geen schulden op mijn naam. Dus had ik geen keus om het te betalen. Hopelijk kan ik mijn geld terug krijgen.
Gewenste Oplossing:
Ik was eigenlijk altijd tevreden maar sinds ik een 2e abonnement erbij heb gekregen, komen ze met de gekste bedragen.

