Mijn Klacht:
Afgelopen maand had ik de tijd TOT EN >METMET< de 25e de rekening mag BETALEN dus niet dat het betaald moet zijn. Mijn telefoon rekening werd ondanks dat ik netjes nog binnen hun regels had betaalt geblokkeerd dit werd vrij snel opgelost de volgende dag werd ik nog gedeblokkeerd. Maar de maand erna krijg ik opeens deblokkeer kosten van 25 euro boven op mijn rekening. Nu probeer ik duidelijk aan te geven dat ik netjes binnen de periode heb betaald dat ik kan betalen. En dat ik er dus niks aan kan doen dat het toevallig aankomt bij vodafone op de 26e vanwege de trage werking tussen vodafone en de banken. Ik vind dus ook al dat vodafone moest wachten met het blokeren en dat ze moesten kijken wanneer ik het bedrag over heb gemaakt en niet wanneer het bij hun aankomt. Ik vind dus ook dat ik niet voor de deblokkering kosten moet opdraaien want vodafone gaf zelf ook aan dat ze me al vrij snel hadden gedeblokkeerd omdat het fout was.
Gewenste Oplossing:
Als ik de deblokkering kosten van 25 euro terug krijg gestort op mijn rekening omdat ik netjes binnen de aangegeven periode heb betaald en er niks aan kan doen dat het later binnen komt bij hun. Ik blijf me netjes aan de regels te hebben gehouden.

